sjøørret laks gjedde ørret fiske reketråling

Bildet mitt
Jeg heter Ole Ragnar Torgersen, bor på Hvaler. Driver rekefiske med fiskebåten Sjøliv, har vært yrkesfisker siden '97. På fritiden fisker jeg etter sjøørret,laks,ørret,gjedde og pluss litt sjøfugljakt.

mandag 21. desember 2015

Prøvde meg på sjøørreten på Hvaler i dag. Fisket i 2 timer resultatet ble magert 2 undermålinger, 6 små tasser følte med inn til land, men ville ikke bite på. Har vært et vanskelig år på sjøørreten mange dårlige turer, begynner og lure på om bestanden er på vei nedover. Men vi får håpe det bare er forholdene som har vært dårlige i år. Det som er sikkert er at for tre-fire år siden fikk jeg flere fisker over målet en det som har blitt i år. Men som fisker gir man seg ikke selv om det er litt dårligere, da kjemper man bare enda mer))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar